joi, 24 martie 2011

14 ani.

14 ani ? Cum mă simt la 14 ani ?
La fel ca la 13.Nu m'am schimbat cu nimic,sunt aceiaşi.
Aceiaşi fată care are o mie de vise din care i se împlinesc doar două,şi tot e mulţumită.
Poate că m'am maturizat,poate că nu..Cu toate astea,vă mulţumesc celor care aţi fost alături şi mi'aţi
oferit o zi de naştere..unică :).
Sper ca să mă schimb intr'un fel,să nu mai fiu Iuli aia care se stresează pentru orice lucru
de care îi pare rău că l'a făcut,şi că câteodată nu e ea şi le face mult prea mult pe plac altora.Care poate nici nu merită..
Am primit sute de mesaje(god bless u all);şi uite că până la urmă voi toţi mi'aţi făcut ziua mai bună :).
Aşa cum sunteţi voi,va iubesc şi va mulţumesc ca sunteţi alături de mine. (:

4 comentarii:

Lilu spunea...

Awwwwww :o3 Multi inainte draga! meriti multe aplauze pentru ca esti o fiinta prea minunata care emana fericire! <3

Giulia. spunea...

Multumesc frumos :* !
Multi inainte si tie >:d< !

Giulia spunea...

Mulţi înainte scumpete! Emani multă fericire, plăcere, multă creativitate la 14 anişori. Eşti inteligentă, eşti diferită ; în ziua de azi rar mai găseşti o fată, inteligentă şi frumoasă ca tine. Acum toate sunt pe interes şi au vise 'mari', te apreciez pentru ceea ce eşti :-3!


Baftă în continuare :*.

Giulia. spunea...

Mulţumesc şi mulţi înainte şi ţie :* !
Mulţumesc pentru tot :o3.